Gratis verstuurd vanaf €20 binnen Nederland
Voor 15 uur besteld, dezelfde dag verstuurd
Achteraf betalen
Altijd inclusief sieradendoosje of zakje

Garantie en Klachten

Elk sieraad wordt met uiterste zorg behandeld, verpakt en verstuurd. Toch kan het voorkomen dat er tijdens transport een sieraad kapot gaat of dat er iets anders mee gebeurd. Controleer daarom je bestelling direct na ontvangst. Mocht iets niet goed zijn gegaan tijdens transport of met iets anders meldt dit dan binnen 48 uur na ontvangst. Hierna gelden de volgende garantie bepalingen.

Tenzij anders vermeld, geven we 2 maand garantie op product en /of fabricage fouten. Een en ander in overleg met en ter beoordeling aan de leverancier.

In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een sieraad gebreken vertoont. In dat geval kun je het sieraad aan ons terugsturen voor reparatie of , als repareren niet lukt, vervanging door een gelijkwaardig sieraad. Bij klachten kun je binnen de garantietermijn na aankoop van je sieraad contact met ons op nemen. Wij zullen, afhankelijk van de voorwaarden, jouw sieraad kosteloos repareren indien het nog binnen de garantietermijn valt.

 

Geen garantie op:

  • Verbogen sieraden, gebroken kettingen en armbanden die zijn blijven haken of zijn gebroken na verkeerd gebruik.
  • open gaan van ringetjes, schakels of onderdelen (normale slijtage)
  • Het breken van een verstelbare ring door het verkeerd verstellen en door veelvuldig buigen van de ring
  • Verlies van (Swarovski) steentjes, edelstenen en bedels
  • Natuurlijke slijtage
  • Vlekken veroorzaakt door parfum, schoonmaakmiddelen o.i.d. (bij zilveren sieraden is dit simpel te poetsen)
  • Het afbreken van pinnen bij oorringen, creolen. Als de pin uit de creool valt door verlies van de schroef is het fabrieksgarantie. Het afbreken van de pin zelf kan alleen door het niet juist gebruiken, verbuigen van de creool en wordt niet vergoedt.
  • Het slijten van de vergulde laag bij goud op zilver sieraden
  • Dof worden van parels. Dit kan gebeuren door gebruik van parfum en haarlak.
  • Op outlet sieraden geven we geen garantie

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zilvervoorjou.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

ZilverVoorJou 9,7 / 10 - 137 Reviews @ Webwinkelkeur
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »