Gratis verstuurd vanaf €20
Voor 15:00 besteld vandaag verstuurd
Binnen 14 dagen retourneren
Altijd inclusief sieradendoosje of zakje
Klantenservice
1 Veel gestelde vragen | FAQ
1.1 Zijn alle sieraden echt zilver?

Ja! Alle sieraden die wij verkopen, behalve de horloges, zijn gemaakt van echt zilver. Bijna alle sieraden zijn gemerkt met 925. Alleen de hele fijne kleine sieraden hebben soms geen merkje maar zijn wel gemaakt van 925 zilver. Dit staat dan ook altijd omschreven bij de specificaties van het artikel.

1.2 Het artikel wat ik zoek is uitverkocht, komt het nog terug op voorraad?

Het verschilt per artikel of het nog terug komt op voorraad. 
Kun je het artikel niet meer online vinden, of is het artikel niet meer leverbaar? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina: Klantenservice

1.3 Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Heb je je bestelling geplaatst voor 15:00 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag meegegeven met PostNL. Normaal worden 98% van alle pakketjes de volgende werkdag bezorgd. Soms duurt de bezorging bij PostNL een dag langer. Wij kunnen hier helaas niets aan doen. 
Vaak kunnen we bestellingen geplaatst tussen 15:00 en 17:00 uur ook nog dezelfde dag meegeven met PostNL. In drukke tijden zal dit helaas niet lukken, bestel dan op tijd.

Let op! Heb je je bestelling geplaatst op vrijdag na 15:00 uur dan wordt je pakketje pas op dinsdag bezorgd.
PostNL verwerkt de pakketten op zaterdag en bezorgd niet op zondag en maandag, helaas.


Standaard bezorging naar België duurt gemiddeld 2 tot 5 werkdagen. Verzekerde post gemiddeld 1 tot 2 werkdagen.

1.4 Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Het kan gebeuren dat er iets misgaat met de betaling. Heb je een account aangemaakt? Dan kun je heel simpel inloggen in my account en daar op de knop "nu betalen" klikken. Heb je geen account dan sturen wij jou een veilige betaallink om het nogmaals te proberen. Je kunt ons ook een bericht sturen via de klantenservice.

 

1.5 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ZilverVoorJou kun je op de volgende manieren betalen:

 

- iDEAL

- Creditcard

- Bancontact

- Belfius

- KBC/CBC

- Sofort Banking 

- Paypal

- Bankoverschrijving

- Klarna achteraf betalen

 

Uitgebreidere informatie over de betaalmogelijkheden vind je hier : betaalmogelijkheden

1.6 Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen, binnen Nederland, boven de €20 worden standaard gratis verstuurd.
Onder de €20 rekenen we €1.65 aan verzendkosten.

Verzendkosten buiten Nederland

België standaard verzending €4.50 niet verzekerd.
België verzendkosten €8.75 track&trace
Europa verzendkosten €14.50 track&trace

1.7 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Is je bestelling verstuurd met een traceercode dan ontvang je deze code binnen 24 uur nadat je bestelling is verstuurd.

Heb je geen code ontvangen dan is je bestelling zonder traceercode verstuurd en is je bestelling niet te volgen.

1.8 Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Heel jammer maar geen probleem. Je heb een zichttermijn van 14 dagen. 
Retourneren is niet moeilijk.
Heb je een account aangemaakt? Meldt je retour dan eenvoudig in my account. Heb je geen account aangemaakt stuur ons dan een bericht via de klantenservice. Vermeld hierbij wel je ordernummer zodat wij je retour snel kunnen verwerken.

Stuur dan het artikel met (eventuele) labels, niet gedragen , onbeschadigd en inclusief je pakbon retour naar:

CENR V.O.F.
Mezenweg 27
8191 BC Wapenveld

Zodra wij je retour in goede staat hebben ontvangen storten wij het geld terug naar de rekening waarmee is betaald.
Voor outlet artikelen (artikelen met meer dan 50% korting) storten we geen geld terug maar ontvang je van ons een tegoedbon. Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

1.9 Kan ik een outlet / sale artikel retourneren?

Ja, ook outlet en sale artikelen kunnen geretourneerd worden maar voor artikelen die meer dan 50% zijn afgeprijsd (outlet) storten we geen geld terug maar ontvang je van ons een tegoedbon.

1.10 Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via my account of als je geen account hebt via de klantenservice. Op werkdagen nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verstuurd vanaf €20
Voor 15:00 besteld vandaag verstuurd
Binnen 14 dagen retourneren
Altijd inclusief sieradendoosje of zakje